Női fitness

 

INTERVAL AEROBIK kedd 17.40
60 percben cardió és erősítő óra. A legjobb zsírégetést lehet vele ELÉRNI. Egyszerű, egymásra épülő lépéskombinációt tanulunk, majd ezeket ismételjük erősítő blokkokkal megszakítva. Nagyon jól fejleszti a memóriát, koordinációt is. Kikapcsol, minden napi gondodat az ajtón kívül kell hagynod, hogy lépést tudj tartani a zenével és velem  Nagyon jó stresszoldó! Az óra 2/3-a cardió, az 1/3-a talajon erősítés, elsősorban hasizom erősítés, mert állva keményen megdolgoztatjuk a kar, hát, comb és fenék izomzatát is.

DINAMIKUS ALAKFORMÁLÓ csütörtök 17.40
Egy kis cardió, nagylabdás mélyizomtorna és talajon végzett erősítő gyakorlatok keveréke. Összejön a lendület és az erő. Az óra első felében állva dolgozunk tempósan, kicsit a pulzust felpörgetve, gerinc és izületkímélő módon, guggolás, ugrálás és koreográfia nélkül. A óra második részében a talajon minden izomcsoportot erősítünk. Használunk botot, kislabdát, nagylabdát, gumiszalagot, súlyzót, hogy hatékonyabb és változatosabb legyen az óra.

Szeretnél mozogni , erősödni , fogyni,formálódni , akkor itt a helyed!

Családias környezetben várlak , alacsony létszám , kellemes légkör.

Bejelentkezés szükséges:

30-441-8196 vagy p.mozgaskucko@gmail.com vagy facebook

Szeretettel várlak: Simonné Koltai Krisztina

                              aerobik edző

 

Bármelyik óratípus kiegészítése  vagy ajánlott mozgásszervi fájdalmak prevenciójaként , rehabilitációjaként a FASCIA TRÉNING. 

Olvass róla többet a" Medical Fitness " fül alatt.