Logopédia

LOGOPÉDIA

Artikulációs zavar - (Pösze) terápia

Kiket várunk?
5 évnél idősebb gyermekeket, akik egy vagy több beszédhangot helytelenül vagy egyáltalan nem ejtik. Beszédhangokat felcserélik.  

A terápia célja a beszédhangok helyes kiejtésének elsajátítása. Folyamatos, spontán hangos beszédben való zavartalan alkalmazása.

A foglalkozások játékos formában történnek.  Kiscsoportos létszámban.
Hetente 2x45 perc.

Az első lépes a gyermekek képességeinek szakszerű felmerése, vizsgálata. A vizsgálat után egyéni terápiás terv kidolgozása alapján lehetőség van csoportba való becsatlakozásba vagy egyéni fejlesztésre.

Csoportos foglalkozások szeptembertől kedd, csütörtök 15.00

A Logopédiai fejlesztést Pál-Simon Brigitta tartja.

"Pál-Simon Brigitta vagyok, óvodapedagógus, alapozó terapeuta, végzős gyógypedagógus hallgató logopédia és pszichopedagógia szakirányon.

Gyermekkoromtól kezdve pedagógusi pályára készültem, mert szeretem a gyerekeket, könnyen megtalálom velük a hangot és Ők is hamar elfogadnak, megszeretnek. Kisiskolás korom óta része az életemnek a gyermekekkel való foglalkozás. Középiskolás és egyetemista koromban nyaranta több mint 4 évig rendszeres segítője és szervezője voltam az óvodások és kisiskolások táboroztatásában Székesfehérváron. Szakmai irányultságomban meghatározó volt édesanyukám, aki pedagógus. Óvodapedagógus diplomám megszerzése után  tanulmányaimat alapozó terapeutaként folytattam. Lassan 4 éve foglalkozok óvodás és kisiskolás korú gyermekek idegrendszer fejlesztő mozgásterápiájával a Party Foglalkoztató és Mozgáskuckóban. A foglalkozásokon igyekszem nagy hangsúlyt fektetni a jó kedvre, a játékosságra, a sokoldalú és széleskörű fejlesztésre. Kiscsoportos fejlesztésről van szó, ahol fontosnak tartom az egyénre szabott feladatokat is. Számomra öröm látni fejlődésüket, hogy testi, lelki és szociális jellemzőik hogyan alakulnak életükben, miként lesznek napról napra okosabbak és ügyesebbek. Több mint két éve lehetőségem van a székesfehérvári Egymiben óvodások és kisiskolások fejlesztésére. Munkám során megtapasztaltam a diszlexia prevenciós munkafolyamatokat is. A munkám és az egyetem során több beszédhibás gyermekekkel találkoztam, ezért is folytattam a tanulmányaimat gyógypedagógia-logopédia szakirányon, hogy minél szélesebb körben, komplexen tudjak segíteni a gyermekeknek.
Szerencsésnek érzem magam, hiszen a munkám a hivatásom is egyben, ennél jobb dolgot nem is tudnék magamnak elképzelni. Hatalmas élmény látni a gyerekek fejlődését. Ez az élmény arra ösztönöz, hogy rendszeresen képezzem magam annak érdekében, hogy minél több gyereknek és szülőnek tudjak segíteni. 
Szakmai önéletrajz:
2019-től- Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem- Gyógypedagógia- logopédia, pszichopedagógia szakirány
2018- Alapozó Terápiák Alapítvány- Alapozó Terápia- 120 órás akkreditált továbbképzés
2018- Pécsi Tudományegyetem- Óvodapedagógus szak"